Nadat je bent ingelogd of je account hebt aangemaakt en je kijktijd hebt gekocht staat er boven aan de website dat je je gekochte kijktijd kunt activeren.
Daarna staat er bovenaan de pagina tot wanneer je kijktijd geldig is.
Log even uit en daarna weer in. In de meeste gevallen is je probleem dan opgelost.
We streven continu naar het waarborgen van de kwaliteit van onze website en het bieden van een veilig platform voor onze klanten. Als je desondanks van mening bent dat onze website illegale content of diensten bevat, of content die anderszins de regels van creditcardmaatschappijen of andere regulerende autoriteiten schendt, nodigen wij je uit om een klacht in te dienen. Je kunt hierbij denken aan die auteursrechtelijk is beschermd, minderjarigen betrekt, haat aanzet, of gerelateerd is aan drugs of terrorisme. Hieronder vind je instructies over hoe een klacht in te dienen.
Je kunt jouw klacht indienen via ons speciale online klachtenformulier dat beschikbaar is onderaan deze pagina. Geef gedetailleerde informatie over jouw bezorgdheid, inclusief de aard van de inhoud, eventuele transactiedetails en uw contactinformatie voor opvolging.
Jouw privacy en veiligheid zijn belangrijk voor ons. Alle klachten worden vertrouwelijk behandeld, en jouw informatie zal alleen worden gebruikt voor de verwerking van de klacht. We hechten veel waarde aan het bieden van een veilige en conforme omgeving. We willen je hartelijk danken voor jouw hulp.
Kim Holland Producties B.V.
Bezuidenhoutseweg 65 70
2594AC 's-Gravenhage
BTW-nummer: NL810089865B01
KVK-nummer: 27164212
+31 6 549 705 28
support@kimholland.nl
Door op akkoord te klikken bevestig je dat je ten minste 18 jaar oud bent, je het goed vindt dat we cookies op je apparaat bewaren en je toestemt met onze Privacy Policy